sketch van de maand

Geplaatst op woensdag 02 januari 2013 @ 22:08 , 3682 keer bekeken

 Nieuwe sketch staat klaar. Heel veel succes met het maken, allemaal. Je mag de kaart rechthoekig of vierkant maken, spiegelbeeld, kwart gedraaid of de lagen wisselen. Maar als het plaatje ovaal is, gebruik dan een ovaal ook, is het vierkant, gebruikt vierkant enz. Je kunt  er twee plaatsen, om de 2 maanden hebben we weer een nieuwe sketch. We kiezen dan  de mooiste op het eind vh jaar en de overwinnaar hiervan wordt beloond.

We zijn benieuwd wat jullie er allemaal van maken.


Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan:


Aanbevelingen door leden:

marion1962 starstarstarstarstar

hallo allemaal,heb deze club gevonden door fientje vos, echt prachtig. gr marion.


terry9 starstarstarstarstar

Dit is een ontzettend leuke club voor iedereen die van vintage houdt. Vintagekaarten hebben toch altijd een aparte uitstraling. Prima club!


Meer aanbevelingen